środa, 14 września 2011

Nowości+gift

Dzisiaj nie nowy design tylko znów pokaz moich nowo zakupionych rzeczy. :) +wczorajszy gift od mojej koleżanki.

                                                                          lakier! 


                                   lakier essence allround talent nail perfector colour&go
Ten lakier zakupiłam w Douglasie, kosztował mnie bodajże 7,99zł. :) Do Douglasa poszłam ogólnie szukać lakieru matującego z essence. Niestety nie znalazłam,ale za to znalazłam top coat z UV. :) Jestem z niego zadowolona., naprawdę.

                                                                          zmywacz! 


                                       zmywacz do paznokci essence nail polish remover 
Zmywacz kupiony także w Douglasie, kosztował 4,99zł. W ogóle nie pachnie zmywaczem, gdy zmyje się paznokcie. Pięknie pachnie wanilią i dzikimi jagodami.Buteleczka jest 150ml.


                                                                        dozownik! 


buteleczka na zmywacz z dozownikiem 

z bliska wygląda to tak: 


Uważam, że jest to użyteczne, ponieważ nie trzeba za każdym razem odkręcać butelki z zmywaczem. :) W skali od 1 do 10 oceniam 10! :)

lakier gift! 

ciate paint pots kremowy My Fair Lady

Recenzja tego lakieru! Pomijając to, że buteleczka pięknie wygląda, to jest naprawdę fajny. Schnie szybko, nadaje lekko kremowy kolor płytki i ogólnie jest świetny do frencha. 

xxx,Sara! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz