sobota, 24 września 2011

Paznokcie: Gazetowe paznokcie

Newspaper nails!

Do tego designu potrzebne wam jest parę rzeczy. :) 
         ● gazeta (najlepiej jakiś dziennik, NIE UŻYWAJCIE GAZET Z ŚLISKIM PAPIEREM!)
● wódkę bądź spirytus salicylowy 
● lakier biały
 ● lakier bezbarwny
● Top Coat


krok 1!

lakier bezbarwny Extreme nails WIBO nr 20
Spiłujcie sobie paznokcie, następnie nałóżcie sobie bazę.

krok 2!

lakier biały Safari 
Pomalujcie jedną warstwę białego lakieru

krok 3!

kawałeczki gazety
Wytnijcie sobie kawałki artykułów z gazet. Nalejcie do kieliszka wódki bądź jak już mówiłam spirytusu salicylowego. Z osobistych doświadczeń polecam wódkę bo lepiej wsiąka, chyba że rodzice wam nie pozwolą, to spirytus musi wam wystarczyć! :) Następnie wsadźcie pojedynczo palce do kieliszka, potrzymajcie 5sek, wyjmijcie i nałóżcie gazetę na paznokcia i potrzymajcie 5sek. Po tym zdejmijcie ostrożnie gazetę i róbcie następne paznokcie! :) 

krok 4!

Top Coat essence allround talent
Na koniuszek pomalujcie paznokcie Top Coatem! :) I paznokietki są już gotowe! 

i jak? 


Głosujcie/Komentujcie/Obserwujcie! 


2 komentarze:

  1. kapitalne! wcześniej widziałam to na you tube, ale nie wiedzialam co to właśnie jest za alkohol(?) czy coś w którym się moczy pazurki:) dziękuje, że się dowiedziałam P

    OdpowiedzUsuń
  2. @lubięczerń Jestem straszne zadowolona, że Ci się spodobał! :)Tak, tak jest to najzwyklejszy alkohol. Jak już pisałam w poście, może to też być spirytus ale jednak alkohol rlz!

    xoxo, Sara

    OdpowiedzUsuń