czwartek, 1 września 2011

Nowe lakiery!

Wczoraj byłam na zakupach i jak zawsze zakupiłam sobie parę lakierków. 

   Lakiery! ♥

lakier srebny Safari 
Jest dobrze kryjący, ładnie wygląda ogólnie jestem z niego zadowolona. Numerku na lakierze niestety nie ma.  Jedyne minusy lakierów Safari to takie,że nie zawsze są napisane numery lakieru. Są jakieś pojedyncze sztuki, ja dotąd miałam może tylko 3 lakiery z numerem! 

Golden Rose różowy neon 328
Gdzieś w jakimś artykule przeczytałam, że jesienią będą modne neonowe kolory lakierów. Także postanowiłam sobie jakiś zakupić. Kupiłam ten z Golden Rose i jestem  meeeega nie zadowolona. Trzeba pomalować 4 warstwy by kolor był taki jaki powinien być. Nienawidzę takich lakierów! Tego lakieru odradzam każdemu., chyba że ktoś lubi się bawić w malowanie 4 warstw. :) 

 perłowy brokat  lakier Safari 
No właśnie perłowy. Osobiście nie przepadam za takim typem lakierów. Wolę kolorowe i matowe lakiery. A co do tego to też nie jest dobrze kryjący, 2 warstwy wystarczą ale nie jedna. :) 

ciemny zielony dor  61/2
Z tego lakieru cieszę się najbardziej! :) Od dawna już takiego szukałam. Dawno już była modna na taka ciemna zieleń, ale na pewno moda się kiedyś wróci także spokojnie ten lakier będzie sobie na mnie czekał! :) Mam nadzieję. 

Mały komunikat! :) 
Jak każdy już wie, zaczęła się szkoła...więc nie będę tak często dodawać postów z designami, ponieważ w mojej szkole nie można mieć pomalowanych za bardzo paznokci. Ogólnie nie można mieć nic na paznokciach , ale ja zawsze coś na nich mam, bo bym nie wytrzymała. :)  Inne posty jak "Nowe lakiery" będą dodawane zawsze kiedy coś kupię. Więc o to się nie martwcie! :) 

xoxo, Sara!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz