niedziela, 27 stycznia 2013

Sunday Family Trip around Poland

Cześć dziewczyny! Dzisiaj nietypowy post, ponieważ nie będzie on o paznokciach, tylko o naszym pięknym Śląsku. Większość Polaków mówi, że Polska jest brzydka i nic nie można znaleźć w niej pięknego, dzisiaj przekonałam się na własne oczy, że to nie prawda :) Mieszkając w Częstochowie, jakoś już przyzwyczaiłam się do jej wyglądu i nic mnie raczej tutaj nie zaskakuję. Wystarczy przejechać parę kilometrów od niej i można zobaczyć piękne, ośnieżone miejsca o tej porze roku. Po prostu magia ♥ Razem z rodzicami i siostrą pojechaliśmy 50km za Częstochowę i o dziwo poczułam się jakbym byłam w górach. Generalnie jestem pozytywnie nastawiona do takich wyjazdów, ponieważ mam możliwość zwiedzenia właśnie takich sekretnych miejsc, które są naprawdę przecudne. Teraz pokażę Wam parę zdjęć, które zrobiłam podczas wycieczki :) 














xoxo Sara

4 komentarze:

  1. gdzie to dokładnie ? :> do Częstochowy mam całkiem niedaleko więc może kiedyś się wybiorę, bo widoki wspaniałe! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @pannakolczykowa Te zdjęcia są z paru miejsc, a mianowicie z Poraja, Morsko oraz zamku w Bobolicach niedaleko Mirowa.Wszystko jest praktycznie obok siebie, także większego problemu nie ma. Z Częstochowy to 30min drogi i już się jest na miejscu :)

    xoxo, Sara

    OdpowiedzUsuń