niedziela, 11 listopada 2012

Paznokcie: Aktualizacja #1

Cześć dziewczyny! Dzisiaj szybki pościk z manicurem, który miałam wczoraj.Ten wzór, nie zawitał długo na moich paznokciach, gdyż po 15 minutach zepsułam :( Tak czy owak postanowiłam to dodać, ponieważ dawno tu nic nie wstawiłam i jest mi z tym źle.

Ostatnio uznałam, że moje gęste lakiery potrzebują nowego życia i za pomocą zmywacza do paznokci wskrzesiłam je! Osobiście zawsze kiedy miałam gęste lakiery od razu je wyrzucałam bądź po prostu nie używałam. Teraz przypomniałam sobie, że jest ten bardzo prostu sposób. Wystarczy wlać odrobinę zmywacza do buteleczki z lakierem, wstrząsnąć i gotowe! Lakier jest jak nowy :)






MakeYourNails

1 komentarz:

  1. wow ! nieźle ! nigdy bym nie zrobiła takich wzorków.. super :)

    OdpowiedzUsuń