sobota, 29 września 2012

Paznokcie: Cavior Nails

Cześć dziewczyny!

Z racji takiej, że moje paznokcie doszły do ładu i składu po żelowych paznokciach, postanowiłam spróbować manicure, który mnie bardzo kusił i miał czym :)

Ten design jest bardzo łatwy do zrobienia, a efekty są fantastyczne! Jak na razie zrobiłam sobie tylko jednego palca u obu rąk, ponieważ nie mam na tyle tych mały drobinek by zrobić całe dwie ręce :(
Dzisiaj mam zamiar iść do miasta i pokupować parę tych bulioników. Także przeczuwam, że będzie dzisiaj bądź jutro jakiś nowy post apropo tych dodatków paznokciowych :)

Wracając do manicure, to wszystko co i jak jest w tym poście!

POST:http://makeyournails.blogspot.com/2012/08/paznokcie-kawiorowy-manicure.html






Moje dobre rady dla was, to takie żebyście nie dawały żadnego top coata na ten bulion, ponieważ zmieni wam kompletnie kolor tych drobinek. Wszystko przez to, że z tych drobinek zejdzie kolorek.U mnie osobiście po pomalowaniu bezbarwnym lakierem to wszystko wyglądało fatalnie, było czerwone wręcz :( Także dziewczyny w tym przypadku ZAPOMNIJCIE o top coacie! :)

MakeYourNails

4 komentarze:

  1. o wow, świetny pomysł z tym zdobieniem! Ślicznie i słodko to wygląda :D

    Zapraszam :)
    http://delancydame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie Ci to wyszło! Choć z wlasnego doświadczenia wiem, że ten mani jest strasznie niepraktyczny :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taki bulion w pudełeczku i jakoś nigdy go nie używałam. Boję się, że za chwile odpadnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. @Milky chocolate Właśnie dzisiaj przekonałam się, że bez top coatu to ten manicure będzie się trzymać aż do pierwszego mycia rąk. :( potem wszystko odchodzi i wygląda to brzydko.

    OdpowiedzUsuń