niedziela, 25 marca 2012

Paznokcie: Neonki

Cześć Wam! :) Przepraszam z góry za moją długą nieobecność. Dzisiaj pokaże Wam lakiery NEONOWE, które moim zdaniem są prze prze prze przefajne. Oraz jeden design który mam aktualnie na paznokciach! :)

Zaczynając od neonowych lakierów to mam jak na razie tylko zielony i żółty, ale zbieram się jeszcze do zakupu różowego i niebieskiego. Co wy myślicie o tych lakierach? Hit czy kit? 

                                      cena zielonego: 5zł (WYPRZEDAŻ) żółtego: 9zł


                                                             essence pro white french 
Co to bazy pod neonowe lakiery to polecam jakiś mleczny lakier bądź taki jaki mam ja, ponieważ pierwsza warstwa neonowego lakieru będzie bardziej intensywniejsza.


i na koniec pokaże Wam mój manicure! :)



                                  +
Mam jeszcze jeden lakier, które Wam bodajże nie pokazywałam. Jest to complete Salon Manicure Sally Hansen Hidden Treasure.


6 komentarzy:

  1. ale wspaniały kształt paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten żółty! <3 Na zdjęciu w butelce (to pierwsze zdjęcie) wydawał się być zielony ;p Piękny jest! Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest ten ostatni lakier, bardzo mi się podoba!! :)
    Pozdrawiam. ;3
    Zapraszam do mnie na blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. neonek świetny, przykuwa uwagę

    OdpowiedzUsuń
  5. po 1 masz piękne paznokcie, po 2 ten neonek bardzo mi się podoba a po 3. jestem bardzo ciekawa tego lakieru z SH:)

    OdpowiedzUsuń