poniedziałek, 26 grudnia 2011

TAG: Tag lakieromaniaczki

Cześć dziewczyny dzisiaj zrobię tag'a którego popatrzyłam u Aliczki :)

1. Ulubiona marka lakierów
ESSENCE, OPI, REVLON, DOR 


2. Lakiery brokatowe czy kremowe?
KREMOWE 


3. OPI, China Glaze czy Essie?
OPI


4. Jak często zmieniasz kolor lakieru do paznokci?
CO DWA DNI, ALE CZĘSTO ZDARZĄ SIĘ, ŻE ZMIENIAM CODZIENNIE. 


5. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
CZARNY, BIAŁY, FIOLETOWY, CZERWONY, MIĘTOWY


6. Ciemne czy jasne pazurki?
WSZYSTKO ZALEŻY OD MOJEGO HUMORU.


7. Co masz aktualnie na paznokciach?
OPI ALPINE SNOW 


8. Czy lubisz matowe wykończenie?
OWSZEM LUBIĘ. 


9. Czy jesteś fanką frenchu?
ABSOLUTNIE TAK! 


10. Ulubiony zimowy kolor?
HMM, GRANATOWY/CZARNY


11. Za lakierami jakiej marki szczególne nie przepadasz?
JAK NA RAZIE TO ŻADNA MARKA MI NIE PODPADŁA. 


12. Czy używasz lakieru nawierzchniowego? Jaki jest twój ulubiony?
UŻYWAM. REVLON MUTLI CARE BASE+TOP COAT 965


13. Jakiego koloru lakieru nigdy (lub prawie nigdy) nie nosisz?
SZAREGO


14. Czy używasz preparatów podkładowych? Jakie sprawdziły się najlepiej?
NIE. UŻYWAM ZWYKŁEGO BEZBARWNEGO LAKIERU.


15. Ulubione wykończenie lakieru?
BŁYSZCZĄCE 


16. Wzorki czy prostu, monochromatyczny manicure
PROSTY


17. Czy lubisz pękające lakiery? (kraki ;) )?
TAK


18. Jakie lakiery znajdują się aktualnie na twojej wishliście?
OPI TASMANIAM DEVIL MADE ME DO IT


19. Jaki lakier kupiłaś ostatnio?
SZCZERZE? NIE PAMIĘTAM.


20. Lubisz dostawać lakiery w prezencie czy kupować je sama?
W PREZENCIE TO NIGDY NIE DOSTAŁAM, ALE KUPOWAĆ TO UBÓSTWIAM! ♥


21. Kiedy zaczęłaś malować paznokcie?
TO BYŁO CHYBA W PODSTAWÓWCE, TAK JUŻ POD KONIEC. MOJE POCZĄTKI BYŁY MARNE, KRESKI DO FRENCHA WYCHODZIŁY MI OKROPNE I BYŁAM BARDZO ZEZŁOSZCZONA. POTEM BYŁO TYLKO LEPIEJ. MOJA PASJA CIĄGNIE SIĘ TAK DO DZISIAJ. MAM NADZIEJĘ, ŻE COŚ Z TEGO KIEDYŚ WYNIOSĘ. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz